გაყიდვების მენეჯმენტი

კურსის მიზანი:

კურსის მიზანია მსმენელს ჩამოუყალიბდეს და განუვითარდეს გაყიდვების მართვის უნარ-ჩვევები.
„გაყიდვების მენეჯმენტის“ კურსი  დაგეხმარებათ, დაეუფლოთ ყველა იმ საჭირო ტექნიკასა თუ სტრატეგიას, რომელიც აუცილებელია პროფესიონალი მენეჯერისთვის და რომელიც, თავის მხრივ, გაზრდის თქვენი საქმიანობის ეფექტურობასა და მომგებიანობას. 


კურსის შინაარსი

  1. მომხმარებლებთან ურთიერთობა;
    2.მოლაპარაკებების მართვა;
    3.დროის მენეჯმენტი;
    4.სატელეფონო და ინტერნეტ გაყიდვები;
    5. ტექნოლოგიების გამოყენება გაყიდვების მენეჯმენტში;
    6. მარკეტინგის როლი გაყიდვებში;
    7.ახალი მომხმარებლების მოძიება


კურსის ხანგრძლივობა

  • კურსი მოიცავს 8 კვირას
  • ლექციები ჩატარდება კვირაში 2-ჯერ
  • ლექციის ხანგრძლივობაა 2 საათი (სულ: 16 ლექცია, 32 საათი).